Rabu

HPA-Produk Halal Tanggungjawab Bersama

Assalamualaikum, semua.

Hari ini saya hendak berkongsi pengetahuan bersama 1 produk MLM SYARIAH iaitu HPA.Saya mula mengenali HPA , bila mana Pak Nyang Kamal berkerja dengan syarikat ini lebih kurang 10~13 tahun lepas.

Sekarang HPA sudah berkembang pesat melalui pelbagai produk halal untuk memenuhi keperluan umat islam khasnya.Sila rujuk link link di bawah ini untuk panduan dan rujukan berkenaan produk dan aktiviti HPA.

1.http://duniaherbahpa.com/

2.http://jawiherbshop.blogspot.com/search/label/Berita%20HPA

3. http://jawimedherb.blogspot.com/

Untuk pengetahuan, saya adalah salah seorang ahli HPA .

Niat saya me-wawarkan perkara ini ialah jika suatu masa ada di kalangan kita yang berminat untuk menjadi ahli HPA , bolehlah masuk  di bawah saya atau adik beradik kita yang sudah/akan menjadi ahli.

Bagi yang sudah pun menjadi ahli , bolehlah kita berkongsi maklumat bersama. Bagi yang belum dan yang berminat bolehlah menghubungi saya di alamat email;

1. shafawi31@gmail.com

2. tcff2008@gmail.com

Harapan saya semoga rangkaian produk halal dalaman keluarga kita dapat serba sedikit menyumbang kepada rangkaian besar produk halal umat islam di seluruh dunia .

Di sini saya ingin memohon keizinan semua untuk menghantar infomasi HPA dari masa ke semasa untuk dibaca dan dinilai.

Terima kasih.

Berminat menjadi ahli?

Bayaran = RM 30.00 (seumur hidup)

Kelebihan menjadi ahli:

1. dapat beli barang dengan harga ahli.

2. dapat point untuk mendapat bonus belian sendiri dan rangkaian.