Rabu

JAWATAN KOSONG KERJA SAMBILAN INI BOLEH DIISI OLEH SEMUA

SKOP TUGASAN:
=================================
"RM100 saje modal nak mula- starter kit"

.
ADA lebih 30 juta pengguna handphone yang berdaftar di Malaysia.
.
TUGAS anda hanya mendaftarkan mereka ke program komuniti pengguna handphone sahaja dan 2 bayaran komisyen yang akan anda terima.
.
1) dibayar RM20 setiap pendaftaran yang berjaya.
bayangkan sehari ada 10 orang yang anda daftarkan berapa yang anda terima? 10 orang x RM20 = ?, kalau 100 orang ?
.
2) setiap kali mereka topup di kedai contohnya 7e, petronas, ATM, kedai topup atau di mana2 sahaja anda di bayar sehingga 6-26% tanpa perlu menjual topup dan mereka hanya topup di kedai sahaja. contohnya 1 orang topup RM50 anda terima RM13 (26%) bayangkan sehari ada 10 orang topup RM50 di mana2 kedai berapa yang anda terima? 10 orang x RM13 = ?, kalai 100 orang ?
.
Komisen no 1 akan berlaku sekali sahaja di atas pendaftaran yang berjaya.
.
Komisen no 2 ini anda akan terima selama mana orang itu aktif didalam program komuniti ini maksudnya aktif menggunakan hp. soalannya berapa lama anda sudah menggunakan hp? dan berapa lama lagi anda akan guna hp?
.
Komisen lumayan ini dibayar AUTOMATIK terus ke akaun bank anda 3 kali sebulan.
.
inilah kerja sampingan KERJANYA SEKALI DIBAYAR BERKALI-KALI dan anda selepas beberapa ketika berusaha dengan baik akan boleh DUDUK DIAM DAPAT DUIT. In shaa ALLAH.
.
anda serius? Call/whatsapp/wechat/telegram 0105374811 saya,  atau dapatkan ilmu PERCUMA disini http://bit.ly/tonexcelku/

ANDA BUAT ANDA DAPAT. In shaa ALLAH.




Shafawi Ahmad

Pengurus Pusat Khidmat Seri Kembangan/Malaysia
http://bit.ly/shafawi
http://bit.ly/tudia-te 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------