Khamis

pelan di kg 23~24-JUL-2011

Salam semua..
 
Sengaja saya coretkan pelan pelan yang singgah dalam kepala saya pada saat ini.ooo tak sabaq rasanya nak balik. alhamdulillah balik dengan VIVA. boleh rehat jugak pasai ada 2nd pilot.tadi telefon mak ..saja tanya pasai mesyuarat kenduri. mak kata dia akan p panggil untuk mesyuarat hari ini atau esok.pelan buat pada malam ahad.saya juga tanya berapa biji durian dok luruh..mak kata 7-8 biji. dalam simpanan dah ada berapa belas tak tau.
Jadi ini adalah pelan sepanjang berada di kg.
 
22/7: tolak jam 8. jangka sampai k kangsar jam 11.30.jumpa linda.jam 12.00 bertolak balik dr k kangsar.
 
23/7 : jangka sampai aloq setar jam 5 lebih. mungkin terus balik lahaq pasai nak p kutip buah durian kat dusun. lepas makan thari kena balik sg korok sat.petang jam 5 ~6 baru balik lahaq. kena pakat masak kot. kalau ada puyoh bakaq pun ok gak. belasah dokong dah tentu. kak asiah pun kata suruh p ambik dokong di b wang. harap ubat kencing manis ada stok ..JANGAN LUPA!!!.masak apa utk mesyuarat pun tak tahu lagi.. apa kata cucuq durian ? tolong bagi idea no.
 
tiduq kat mana ye? berat macam kena bahagi 2 lah. saya sah lahaq bersama emine.
 
24/7 : pagi2 target dah dapat min 2 guni dokong.pisang dah tentu setandan.jangka jam 10 dah boleh kumpul untuk p b wang. makanan tak payah masak .beli saja kot.bihun ke, me kuah ke atau nasik lemak ke dan ll.jangan lupa pulak KHEMAH yang beli hari tu..
Lepas penat makan dan mandi... target jam 3 ptg boleh balik kg. lepak lepak sambil sembang2.Malam jam 9 kena bertolak balik KL. 'Ammaar sekolah.
 
Nota : Harap semua berjalan lancar.Insyallah.Selamat balik kg dan kembali ke KL.