Sabtu

2016 : SELAMAT DATANG ......TONEEXCEL akan LEBIH MENGAUM!!


Salam sejahtera kepada anda semua,
Nama saya ialah Shafawi Ahmad dan no contact saya adalah 010 5374811

Disini saya ingin memperkenalkan kepada anda satu simkad telefon yang amat ajaib, namanya simkad ToneExcel. Simkad yang mempunyai terlalu banyak kebaikkan berbanding dengan apa jua simkad yang ada didunia sekarang ini. 









Kenapa anda perlu bertukar kepada simkad ToneExcel?

Kerana anda akan mendapat banyak kelebihan berbanding dengan handphone yang anda gunakan sekarang.

Pengenalan : 


Simkad toneexcel berfungsi sama dengan simkad2 yang lain. Ia boleh buat call in/out, boleh sms, boleh whatsapp, wechat, telegram, facebook, youtube, boleh melayari internet. Boleh transfer kredit, boleh check baki, boleh skype, boleh guna 4G, ada saiz nano, saiz micro, coverage luas seluruh Malaysia, topupnya mudah, semua kedai yang jual topup ada menjual topup toneexcel, (Ia menggunakan topup TuneTalk), malah dalam maybank2u, cimbclick pun ada jual topup tunetalk, charge panggilan, sms dan internet yang berpatutan berbanding dengan yang lain.

Daripada segi service simkad ToneExcel tidak banyak beza, pendek kata apa yg simkad lain boleh buat, simkad toneexcel juga boleh buat.

Sekian. Jumpa lagi.

Shafawi Ahmad
Service Center TE



Nota/Tip :

Ingin Belajar secara PERCUMA? bagaimana untuk berjaya dalam bisnes online. Bagaimana untuk memilih bisnes yang baik. Bagaimana untuk mengelakkan daripada kerugian semasa menjalankan perniagaan tersebut. Semuanya anda boleh belajar PERCUMA. Pelajari di http://www.hasil100fb.com/126763 atau call terus saya 010-5374811. 

JANGAN SMS/whatsapp. Jika masih tak faham juga, jom datang berjumpa saya di Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, mudah2an dengan penerangan depan2 ini boleh membantu anda untuk berjaya.