Isnin

Fakta KENAPA !! TONEEXCEL sangat sangat istimewa utk semua.


Salam sejahtera kepada anda semua,


Terapi Minda Dengan ToneExcel Lagi.....

Nama saya ialah Shafawi Ahmad dan no contact saya adalah 010 5374811


Kalau Anda Bercadang nak Mulakan bisnes, Nak dapatkan Bisnes yang tidak membebankan diri Anda..ikut 3 Tips ini
1. PRODUK KEPERLUAN

2. JUALAN MAINTAIN MESTI KURANG DARI BUDJET BULANAN

3. TIDAK PERLU SERVICING

Penerangan lebih lanjut -nye :) 

1. PRODUK KEPERLUAN - Semua orang guna Handphone, Simkad adalah satu keperluan dalam kehidupan seharian.. Ada yang tidak guna handphone???? Anda?? Adakah Handphone Keperluan harian Anda????
2. JUALAN MAINTAIN MESTI KURANG DARI BUDJET BULANAN - ToneExcel jualan Maintain bulanan nak layak dapat maximum komisen adalah Top Up RM60 SAHAJA!!!!! Untuk sebulan... Anda Top Up Handphone Anda sebulan berapa?????
3. TIDAK PERLU SERVICING - Weeeehuuuu!!! ToneExcel paling paling best bisnes kerana, Selesai Pendaftaran semua di buat.. anda TIDAK PERLU Untuk servis jual topup untuk isikan credit handphone mereka...Mereka sendiri yang pergi ke kedai2 yang menjual TopUp.. Anda Tido kat rumah Komisen pun Masyukkk Kaching2 Kaching!!!!!

DAFTAR SEKARANG!!!!! ...kerana segala segi sudah difikirkan sebelum saya utarakan nasihat di bawah ini : 

Nasihat saya buatlah bisnes sampingan ini. Pelajari di http://www.hasil100fb.com/126763 atau call terus saya 010-5374811. JANGAN SMS/whatsapp. Jika masih tak faham juga, jom datang berjumpa saya di Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, mudah2an dengan penerangan depan2 ini boleh membantu anda untuk berjaya.