Sabtu

TONE EXCEL dan Cerita Ceriti nya :)

Assalammualaikum. Saya perlukan masa anda 3 minit untuk baca coretan ini:

Ramai orang pernah dengar Tone Excel. Ramai orang pernah diajak untuk join Tone Excel. Ramai orang hari2 tengok post pasal Tone Excel di facebook. Tapi TIDAK RAMAI yang ingin AMBIL TAHU apa itu Tone Excel.

Sebelum anda buat apa2 keputusan tentang Tone Excel, anda perlu faham 2 perkara.
Pertama, apa yang anda dapat jika terus guna simkad biasa.
Kedua, apa yang anda dapat jika bertukar ke Simkad Tone Excel.

Baca pelahan2. Baca ayat demi ayat. Mungkin selepas anda membacanya, di sini bermulanya pintu rezeki anda. In Syaa Allah.

SELAMA BERTAHUN2 ANDA GUNA HANDPHONE, APA SEBENARNYA YANG ANDA DAPAT ?

Anda hanya boleh buat call, hantar sms dan langgan data internet. Itu sahaja. Anda tidak dapat balik duit yg anda topup tiap2 bulan. Duit anda habis begitu aja. Anda terus rugi dan terus rugi sebab anda akan terus guna hp sampai akhir hayat. Itu baru anda seorang. Belum lagi dicampur isteri, suami, anak2 dan sebagainya. 

APA YANG ANDA DAPAT JIKA BERTUKAR KE SIMKAD TONE EXCEL ?

1. Anda akan dapat Bonus Fast Track. Setiap kali anda register orang lain (isteri, suami, anak, adik beradik, kawan2 dan sesiapa sahaja), anda akan di bayar RM20 setiap seorang yg anda register.

2. Anda akan dapat Bonus Topup. Setiap kali orang yg anda register tadi topup anda akan dapat bonus sehingga 26% setiap kali mereka topup. Mereka pula bukan topup dengan anda, mereka boleh topup dimana2 sahaja tempat yg biasa mereka topup.

3. Anda akan dapat Bonus Tahun Baru. Setiap kali anda konsisten register orang baru anda akan dibayar tambahan sehingga 20% daripada jumlah Bonus Topup yang anda perolehi.

4. Anda akan dapat Bonus Cash Back. Setiap bulan anda akan topup hp anda sendiri. Maksudnya anda akan dibayar balik sehingga 7% daripada jumlah yg anda topup setiap bulan.

5. Sebagai tanda penghargaan, semasa kali pertama anda mengaktifkan Simkad Tone Excel, anda akan dapat kredit RM30 PERCUMA dan internet 1GB juga PERCUMA.

6. Setiap kali anda topup RM30, anda akan dapat data internet 1GB PERCUMA.

7. Setiap kali anda topup RM50 pula, anda akan dapat RM70. Ini bermakna akan dapat tambahan RM20 PERCUMA masa berbual.

8. Anda dapat PA Insurans (Insurans Kemalangan) RM100,000 PERCUMA, jika berlaku kematian dan hilang upaya kekal disebabkan oleh kemalangan. Premium tidak perlu dibayar, cukup sekadar anda topup sebulan hanya RM50. Tiada masalah pun, sebab dah memang setiap bulan kita topup.

9. Anda akan dapat point setiap kali anda topup. Point tersebut tiada tarikh luput. Boleh ditukar dengan tiket kapal terbang Airasia, hp, tablet, tiket wayang dan sebagainya. Tak kisah berapa yg anda topup. Contoh jika anda topup RM50 anda akan dapat 120 point. Bayangkan berapa point yang akan terkumpul jika anda guna hp bertahun2 akan datang.

10. Anda berpeluang menunaikan Umrah PERCUMA. Apabila Bonus Topup anda mencapai RM1,300 sebulan (sekali sahaja pada mana2 bulan) anda layak menunaikan umrah PERCUMA.

11. Anda dapat harga diskaun istimewa sehingga 30% bila anda menginap di Tune Hotel seluruh negara.

12. Anda layak menyertai Cabutan Bertuah mingguan, bulanan dan tahunan. Pelbagai hadiah bakal menjadi milik anda seperti handphone, tablet, wang tunai, kereta dan macam2 lagi.
Sekarang cuba anda fikir2kan.

Anda TIDAK DAPAT apa2 jika anda terus berdegil utk terus guna simkad lama anda. Anda akan terus rugi dan terus rugi sebab anda akan tetap guna hp hingga akhir hayat. Anda akan MEWARISKAN KERUGIAN kepada isteri/suami dan anak2 anda.

Bertukarlah ke Simkad Tone Excel sekarang!!. Jangan risau, no hp anda boleh dikekalkan dan yang paling best macam2 manfaat akan anda perolehi.

Minat atau tidak bukan persoalannya. Sebab sama ada anda join atau tidak, minat atau tak minat, ANDA TETAP GUNA HANDPHONE DAN TETAP KELUAR DUIT SETIAP BULAN.

Anda tak perlu beralih bisnes. Anda tak perlu tukar kerjaya. Anda tak perlu tukar apa2. Bisnes apa pun yang anda buat sekarang anda teruskan sebab anda tetap guna hp. Anda hanya perlu TUKAR SIMKAD.

Satu lagi. Anda mungkin tak minat 'cari orang =buat bisnes'. Tapi orang lain seperti adik beradik dan sahabat andai anda mungkin sedang "mencari2 peluang". Panjangkan peluang ini kepada mereka. Setidak2 anda dapat bantu mereka. In Syaa Allah.

Percayalah. Simkad Tone Excel ini bukan simkad biasa2. Simkad ini "boleh buat duit" yg banyak, setiap bulan, tanpa henti hanya duduk dirumah.

Saya sendiri telah bertukar ke Simkad Tone Excel ini sejak awal 2013. Selama lebih dua  tahun sy menggunakan Simkad Tone Excel ini, kehidupan sy berubah. Terus terang, saya belum lagi jutawan dan belum lagi kaya tetapi alhamdulillah income bulanan di Tone Excel menjadi income sampingan/tambahan  melebihi gaji pertama saya.

In Syaa Allah dengan sedikit usaha dan banyakkan berdoa, anda juga boleh bebas KEWANGAN dan bebas MASA suatu hari nanti.

Saya menyeru kepada anda semua khususnya yg mengenali saya. Buat lah keputusan bijak untuk diri sendiri. Bertukarlah ke Simkad Tone Excel SEKARANG !!. Tak usah ragu2, tak usah banyak fikir, tak usah buat kajian. Hubungi saya sekarang juga. Saya akan kongsikan dengan anda semua apa sebenarnya KEAJAIBAN Simkad Tone Excel ini.

Jika anda masih BELUM bertukar ke Simkad TONE EXCEL atau anda mungkin dah pernah join tetapi keahlian anda dah Expired, anytime...call saya. Saya ada masa utk anda semua.

#Semoga bermanfaat buat diri kita dan komuniti kita ðŸ˜Š

Hubungi saya untuk penerangan ringkas tentang peluang yang sangat sangat baik ini :

Shafawi Ahmad
Service Center Seri Kembangan
0105374811 / 0192304747 (call/sms/whatsapp)
http://bit.ly/tudia-te
http://bit.ly/tonexcelku
http://tonexcelku.blogspot.my